بی قراری

نگاشت های ذهنی پر دغدغه!!!

بی قراری

نگاشت های ذهنی پر دغدغه!!!

پنجشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ق.ظ

رفیق...

11فروردین،سه شنبه:

مقر زنده است.نفس میکشد...

نفس میدهد...

تک تک درختان ،پرچم ها،قایق ها و ساختمان هایش نفس میکشند...

من مهدیه ات را جارو میزنم،

وتو...

من سرویس هایت را میشویم،

وتو...

من زباله های محوطه ات را جمع میکنم،

وتو...

من سوله هایت را مرتب میکنم،

وتو...

کاش زباله های دلم را جمع میکردی و ساکنانش را مرتب...

کاش سیاهی های دلم را میشستی و غبارش را جارو میزدی....

کاش هوای ما را داشتی رفیق...



  • مهدیه میرزایی

نظرات  (۱)

اینجا خدا دمیده است
خدا جریان دارد
خدا نفس می دهد
پاسخ:
یا رفیق من لا رفیق له...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی