بی قراری

نگاشت های ذهنی پر دغدغه!!!

بی قراری

نگاشت های ذهنی پر دغدغه!!!

دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۹ ب.ظ

زیبا ترین موسیقی جهان

 


 

 

سه روز پیش صدای قلبتو شنیدم.

چقدر تند میزد!

 

وقتی دکتر نگرانی مو دید، برای سه ثانیه بدون هیچ توضیحی صداشو برام پخش کرد‌!

 

روزی چند بار اون سه ثانیه رو برای خودم مرور میکنم و غرق لذت و کیف میشم و حتی بغض میکنم.

 

و هر بار متعجب میشم از این حجم عشق و علاقه ای که از تو تو وجودم شکل گرفته...

و هربار با خودم اون جمله رو مرور میکنم که میگه:

حب خدا به بنده هاش بیشتر از حب مادر به فرزندشه...

 

 

  • مهدیه میرزایی

نظرات  (۲)

عزیزممم خدا حفظش کنه براتون.
پاسخ:
ممنوونم.خدا پسرک و گل پسر شما رو هم براتون حفظ کنه⚘
سلام

من تازه اینجا رو دیدم
ان شالله قدمش به مبارکی و خوشی

ان شالله چند ماه دیگه به سلامتی به دنیا بیاد  و لذت هایی رو تجربه کنین که جدیده و تا حالا تجربه نکردین


پاسخ:
سلام.ممنون از آرزوهای خوبتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی