بی قراری

نگاشت های ذهنی پر دغدغه!!!

بی قراری

نگاشت های ذهنی پر دغدغه!!!

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۲۵ ب.ظ

انقطاع

 

شب تولدم بود

ک
گفتم بی خیال همه
دلم خودت را میخواهد
چند روز بعد....

شب قدر بود
ک
گفتم بی خیال همه
دلم خودت را میخواهد
چراغ هارا ک روشن کردند....

حرم بودم
ک گفتم بی خیال همه
دلم خودت را میخواهد
از سفر ک برگشتم........

یک وقت هایی فکر میکنم
خودت نمیخواهی ک بی خیال همه شوم و فقط خودت را بخواهم
همیشه لحظه ی انقطاع
عجیب زنجیر میشوم...

پ ن:
نسل پشت نسل تنها امتحان پس می‌دهیم
دیگر انسانی نخواهد بود قربانی بس است

  • مهدیه میرزایی

نظرات  (۴)

  • محمد شیرازی
  • فلسغه مرگ
    پاسخ:
    وبلاگتون
    پراز
    مرگ آگاهیه...
  • بی پلاک ...
  • هی................
    پاسخ:
    :(
  • افسر ولایی مهدی(عج)
  • سلام علیکم همسنگر.
    پست های قابل تاملی داشتید.
    خدا قوت.
    یـ مهدی (عج) ـا
    پاسخ:
    لطف دارید

  • علیرضا منگلی
  • وبلاگ جالبی دارید
    پاسخ:
    ممنون 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی